ویرایشگر جدید رسانه‌ها، عکس‌های متحرک، گیف‌های بهبود یافته و بیشتر...

متن اصلی اعلامیه به زبان انگلیسی را بخوانید
معرفی می‌کنیم: ویرایشگر جدید رسانه‌ها، عکس‌های متحرک، گیف‌های بهبود یافته و بیشتر

در سال ۲۰۱۵ تلگرام قدرتمندترین ویرایشگر عکس در یک برنامه پیام‌رسان را منتشر کرد که به شما امکاناتی مانند بهبود کیفیت عکس و افزودن نقاشی، استیکرها و متن به تصاویر را ارائه داد. امروز ما با افزودن قابلیت پشتیبانی از استیکرهای متحرک و ویرایش ویدیوها، ویرایشگر رسانه‌ها را ارتقا ‌داده‌ایم.

از این پس می‌توانید با دو ضربه، به صورت خودکار کیفیت ویدیو را بهبود بخشید - یا به صورت دستی پارامترهایی مانند روشنایی یا شدت رنگ را تغییر دهید تا جایی که «کوبریک» درونتان راضی شود.

برای دقت کامل در نقاشی با قلم، در هنگام نقاشی بر روی عکس‌ها یا ویدیوها، آن‌ها را بزرگنمایی کنید تا هر خطی که می‌کشید مطابق میل شما باشد. آرایش ساختگی شما - یا سبیل دسته دوچرخه‌ای همکلاسی‌هایتان - هرگز مانند قبل نخواهد بود.

استیکرهای متحرک بر روی رسانه‌ها

مهم‌تر از همه، از این پس شما می‌توانید استیکرهای متحرک را به هر عکس یا ویدیویی اضافه کنید -در صورتی که به دنبال روش‌هایی برای تزیین میز غذاخوری‌تان با گیلاس‌های رقاص بودید. گذاشتن استیکر متحرک بر روی عکس آن را به گیف تبدیل می‌کند.

حالا که صحبت از گیف شد

پنل گیف‌ها ارتقا یافته و بخش گیف‌های محبوب و بخش‌های دیگری با اموجی‌های پرطرفدار به آن اضافه شده است. دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن Robert Downey Jr کلمه‌های مختلف بنویسید.

همچنین سرعت بارگذاری گیف‌های پنل را افزایش دادیم تا گیف مورد نظر را سریع‌تر پیدا کنید. برای ذخیره کردن یک گیف جدید در بخش اخیرا استفاده شده، دست خود را روی آن نگه دارید.

پوشه‌های قابل تغییر

در صورتی که گفتگوهای زیادی دارید و از پوشه‌ها استفاده می‌کنید، بر روی گفتگوی موردنظرتان در فهرست گفتگوها نگه دارید تا آن را به یکی از پوشه‌های خود اضافه کنید. این عمل برای حذف گفتگوها از پوشه‌ها نیز مشابه است. آخرین فرصت برای پاک‌سازی بهاری!

در منوی گزینه‌های گفتگو گزینه افزودن به پوشه روشن‌تر نمایش داده می‌شود.

تازه‌های اندروید

کاربران اندروید چند قابلیت جدید برای روان‌تر شدن برنامه‌شان دریافت می‌کنند. از این پس پیام‌ها با انیمیشن‌های روان جدیدی ارسال، ویرایش و حذف می‌شوند. ما همچنین پخش‌کننده ویدیو را ارتقا دادیم تا دکمه‌های کنترل و عنوان‌های طولانی سریع‌تر از دید شما خارج شوند. ویدیوهای کوتاه‌تر از ۳۰ ثانیه از این پس به صورت خودکار مکرراً پخش خواهند شد.

رابط کاربری مدیریت حافظه موقت در اندروید نیز بهبود یافته است. نه تنها می‌توانید فضای اشغال شده توسط تلگرام در دستگاه خود را به طرز قابل‌توجهی کم کنید - می‌توانید این کار را به زیبایی انجام دهید. به قسمت تنظیمات > داده‌ها و ذخیره‌سازی > میزان استفاده از حافظه مراجعه کنید.

و در آخر، میمون‌ها. می‌دانید که محافظت از حساب کاربری‌تان با یک گذرواژه تأیید دو مرحله‌ای ایده خوبی است، اما ما فکر کردیم اگر یک میمون این فرآیند را نظارت کند می‌توانیم شب‌ها راحت‌تر بخوابیم. نه، این یک پیام رمزی نیست، خودتان ببینید.

برای امروز کافی است. با استفاده از این ابزار جدید از ایجاد میم‌های طنزآمیز لذت ببرید تا ما به سیاه‌چال برگردیم و بر روی چیزهایی که خودتان می‌دانید (و چیزهای دیگر) کار کنیم.


۴ ژوئن، ۲۰۲
تیم مدیریت تلگرام

سایر خبرها

선물, 검증 플랫폼 및 기타

사용자들은 이제 친구들에게 선물을 보낼 수 있습니다: 선물의 수신자는 자신의 프로필 페이지에 선물을 표시하거나 별로 전환할 수 있습니다. 추가로, 텔레그램은 기업들이 고객의 전화번호를 인증할 수 있는 플랫폼을 출시했습니다: 이 새로운 인증 플랫폼은 사용자가 텔레그램을 통해 코드를 받아 전화번호를 쉽게 확인할 수 있게 하며…
5 اکتبر ، 2024

스타 경품 및 기타

오늘 업데이트로 그룹과 채널은 경품 행사에서 Telegram Stars를 상품으로 사용할 수 있습니다. 또한, Telegram 브라우저에서 여는 모든 기사를 이제 Instant View로 변환할 수 있어 읽기 편리합니다.
6 سپتامبر، 2024

슈퍼 채널, 스타 반응 및 구독

오늘은 텔레그램의 11주년입니다. 사용자가 콘텐츠 제작자를 지원할 수 있도록 하는 스타 반응 및 스타 구독, 봇 및 비즈니스 계정을 위한 유료 미디어, 그리고 관리자가 다른 채널이나 개인 프로필로 게시할 수 있는 새로운 텔레그램 채널 모드를 만나보세요.
14 اوت، 2024

텔레그램 브라우저, 미니 앱 스토어, 선물 별 등

오늘 업데이트에서는 여러 탭을 지원하는 새로운 인앱 브라우저와 거의 10억 명의 사용자에게 Web3를 제공하는 기능, 인기 미니 앱이 포함된 미니 앱 스토어, 친구에게 스타 선물을 할 수 있는 기능, 스토리를 위한 날씨 위젯 등 다양한 기능이 추가되었습니다.
31 ژوئیه، 2024